Skarp,skrap,skrap

4kommentarer

En långsida färdigmålad och en gavel färdigskrapad på den lilla stugan på Öland. Byggställningen som dotter och svärson byggde ihop kom nu väl till pass så jag slipper balansera på en stege med alla pryttlar man behöver.
Men hur drygt är det inte att skrapa, som tur är belöningen att få måla. Det är så kul och så blir det så fint. Stugan kommer nog att se rätt så rolig ut med två färger i vinter eftersom jag inte hinner skrapa och måla hela. Jag hoppas på många fina dagar i september så att jag åtminstone hinner en liten sida till. Bildbevis kommer :-)
 
 
Solnedgångarna på Öland har varit fantastiskt fina
 

Vilka fina dagar vi haft :-)

4 kommentarer

Anonym

06 Sep 2012 21:00

Duktig du är!!!

Annelie

06 Sep 2012 21:01

Det va jag som skrev innan :))! Kram kram

soffie

06 Sep 2012 21:52

mmm vilken fantastisk bild å va du är duktig du är..vad blir det för färg tar du samma som innan? må gott å va kul att mina boktips är uppskattade av dej:)

Ama de casa

07 Sep 2012 10:25

Oj vad vackert! :-)

Kommentera

Publiceras ej