Melodilalalaaaa till staun

4kommentarer

Då är det klart att Karlskorna blir en av de sex städer som kommer att arrangera 2013 års deltävling i melodifestivalen. Det blir tredje gången som vi har den äran att få hålla i denna stora musiktävling. Den första deltävlingen kommer att hållas på arena Rosenholm den 2 feb 2013 och övriga deltagare kommer att få sjunga ut i Stockholm, Göteborg, Malmö, Karlstad och Skelefteå. Mikael Fransson som är arenachef har som målsättning att göra detta till en folkfest och jag kan bara säga "jag hänger på".
 


 
I dagens horoskop kunde jag läsa
Gör inget överilat.
Om du ser tillbaka
finner du nog
många likheter
med dagens speciella behov.
 
Lite att fundera över medan solen skiner :-)
 

4 kommentarer

♥ Carina ♥

12 Sep 2012 18:33

Kul jippo! Fast själv är jag dålig anhängare till melodifestivalen ;)
Vilken otroligt fin bild!Underbara färger!!
Kram

soffie

12 Sep 2012 20:40

å va roligt,min Nellie älskar melodifestivalen men själv kollar jag bara därför hon vill:)

AnnaKK

13 Sep 2012 11:42

Kan tänka mej att hela stan dras med i "yran" kring det där, och det är ju kul! Säkert även för dem som annars inte bryr sej om melodifestivalen och så där. :-)

Kollade du nåt på bildbehandling och collage i PicMonkey?? Det kanske ser lite rörigt ut i början, men man lär sej snabbt vad symbolerna betyder och hur reglagen ska skötas. :-)

Solsken mellan molntussar här idag.

Ama de casa

13 Sep 2012 15:14

Ooooo... Det är FÖR LÄNGE KVAR!!! :-D

Kommentera

Publiceras ej