Lördag på en fredag

4kommentarer

Efter frukost idag så var det så nära att jag tänkte ta mig en smaskig bit godis som jag inhandlade igår inför min godisdag som är på lördag. I flera år nu så har jag bara ätit godis på lördag och det fungera riktigt bra. Jag har provat godisförbud, en gång i månaden, äta lite när jag vill och nu då lördagsgodis. Som om detta inte vore nog så flög jag upp ur sängen när jag sovit efter natten jobb för att hinna äta och gå med hunden innan dagens match.......som är i morgon. Men pappa fick ett besök och det var han glad för och när jag ändå hade kameran med så blev det lite hästfotografering. Tänk att jag glömt att hästar luktar så gott.
 


Avslutningsvis kan jag bara säga
fredagar är bra dagar
 :-)

4 kommentarer

♥ Carina ♥

07 Sep 2012 18:41

Å jag gillar inte alls hästlukt. Kanske för att jag är allergisk mot dom ;)
Ha en fin helg!
Kram

Inger Maryissa

07 Sep 2012 21:29

Kommer ihåg min barndoms lördagsgodis.
Numera äter jag inget godis då jag inte tål det...precis som jag inte tål kakor, bakelser osv.
Fast riktigt ren mörk chocklad slinker gärna ner...
mysig bild på hästen, de är så fina djur...
ha en fin fortsatt fredagskväll
kram

soffie

07 Sep 2012 21:35

vilken fantastisk bild.. svar.. Dottern kom till Berlin. kramen

Ama de casa

08 Sep 2012 10:33

Håller med - hästar luktar gott! Och vilken fin nordsvensk :-)

Kommentera

Publiceras ej