Europeiska Trafikantveckan

5kommentarer

De här veckan firas den europeiska Trafikantveckan som det  runt om i Europa kommer att handla om cykling. Är det bara jag som tycker att cyklandet har ökat och att många är så duktiga på att använda hjälm. Där är jag en riktigt slarver, inte för att jag cyklar så ofta nu men förhoppningsvis så kommer det att bli mera av den sysslan framöver. Jag tycker att det är underbart att cykla och nu när kommunerna bygger ut cykelnätet och i alla fall här i Karlskorna har skyltningen blivit mycket bättre än innan.
 

W gillar att cykla
 

Önskar alla en fin och trevlig måndag
så här i mitten på månaden
 
:-)

5 kommentarer

Ailas

17 Sep 2012 19:47

Det är kul att cykla! Så kul att jag funderar på en elcykel. :) Bor nämligen i en backig stad.

Fin bild, där går det nog undan.

Trevlig kväll!
Kram

♥ Carina ♥

17 Sep 2012 19:51

Jag är inget stort fan av att cykla. Jag promenerar hellre :)
Önskar dig en fin vecka!
Kram

Anonym

17 Sep 2012 21:38

tjohooo vilken fart. va härlig bild:)va bra att de bygger ut cykelnätet:)

Viktkamp

17 Sep 2012 21:44

slarvar oxå med hjälm! =/

Ama de casa

18 Sep 2012 09:33

Här törs jag fasiken inte cykla. Trafiken är inte nådig och cykelbanorna är få (och utanför stan...). Men tydligen ska dom bättra på med fler cykelbanor (i ytterområdena).

Nej, jag promenerar - utan hjälm :-)

Kommentera

Publiceras ej