Buskul

6kommentarer

Vilket födelsedagsfirande det blev igår med hela härliga busiga familjen, det blev mycket barnbarnsgos när alla var samlade. Dottern med familj sov över så idag passade vi på att leka av oss lite. Medan regnet bara vräkte ner i flera timmar rastade vi av oss på leklandet. För barn kostade det 100 kr och de vuxna gick in gratis. Mycket prisvärt. På frågan om vem som lekte mest av oss så får bilderna tala för sig själva.
 
Här skjuter jag bollar på svärsonen.....
 
 
...det skulle jag aldrig gjort, för som straff blir jag nerbrottad...
 
 
Här får dottern hjälp med att klättra...hahaha
 
 
...men den här lilla apan behöver ingen hjälp...
 
 
..och i sin egen värld ligger lilla E helt ovetande om allt som sker..
 
 
 
 
 
Tack min underbara
familj för allt :-)

6 kommentarer

Johanna

28 Sep 2012 12:35

Hoppas jag med. Härliga bilder

Annelie

28 Sep 2012 22:17

Tack mamma för två toppen toppendagar!!! Åkte hem allihop med ett leende på läpparna :)!

soffie

28 Sep 2012 22:20

vilka underbara bilder från ert firande härligt:)

Selma

29 Sep 2012 10:14

Det såg verkligen ut som ni hade en rätt fantastisk dag.

AnnaKK

29 Sep 2012 12:19

Ha-Ha! Kul med vuxna som har barnasinnet kvar!! :-D Särskilt gör de sej på bild i det tillståndet!!! ;-)

Ama de casa

29 Sep 2012 17:22

HAHAHA! Vilka underbara bilder - men vilken häxa till svärmor du är! Skjuta sådär på svärsonen... Skyll dig själv! :-D

Kommentera

Publiceras ej