Hej igen!

1kommentarer

Oj då!
Här har det hänt lite sedan jag var inne senast. Ni ska veta att jag fick tänka till nu när jag satte mig vid min dator igen efter två veckors frånvaro, alla dessa lösenord. Kikade runt lite här på blogg.se innan jag började skriva mitt inlägg, ännu så länge ser det ju ut som om allt är till det bättre. Kan ju vara det som var menigen med ändringarna :-). Men som det är med andringar, det tar lite tid att hitta allt.
 
 
 
....en midsommar helg som började med dans runt stången och god mat med nära och kära slutade på universitetssjukhuset i Linköping på våning 19. Dottern skadade sin hand då hon vurpade när de körde crosscart på Öland. Lilla Natasha var hemma hos mig i stugan. Efter ett telofonsamtal från svägersk-Ann så fick vi ta bilen till Kalmar medan dotter och pojkvän åkte ambulans. Efter en amningsstund på Kalmarakuten körde vi vidare mot Linköping. Den olidliga smärtan hindrade inte dottern från att kämpa på med att amma sitt barn. Det är mycket att vara tacksam över när det händer saker, Vi hade tur i oturen. Man kan leva vidare med fyra fingrar kvar på högerhanden även om vi sörjer den amputerade nu. Vi har varandra, det viktigaste av allt.
 
 
Tusen tusen tack till alla som funnits där
alla har ni varit väldigt viktiga
var och en på sitt sätt.
 
Kram
 

1 kommentarer

Inger Maryissa

07 Jul 2012 21:43

Men oj, olyckan din dotter råkade ut för som resulterade i att hon fick ett finger amputerat.
Jo, man kan leva vidare med fyra fingrar, men det är säkert jobbigt och tar tid att vänja sig
kram

Kommentera

Publiceras ej