Dags att ta tag i vekligheten

3kommentarer

Hej då till min underbara semester som har varit fylld av alla de ingredienser som en lyckad semester ska ha. Familjen samlad, underbara vänner på besök, god mat, lite regn, härliga soldagar, sena nätter.......och mycket mera. Dubbeldopet av de små nya flickorna i familjen gick enligt planerna, häliga sommarminnen (bilder kommer ). Det var svårt att slita sig från min underbara lilla plätt på Öland för att ta sig till jobbet i går eftermiddag. Gozzi fick jag nästan släpa in i bilen. Hans bedjandeögon sa " snälla bara några dygn till". Så medan jag knegar på här hemma så fortsätter mina små fåglar under taknocken att slita med sitt.
 
 
 
 
Hörs snart igen!
 
:-)
 
 

3 kommentarer

AnnaKK

27 Jul 2012 20:01

Hej på dej!!

Sammanfattningen av vår semester (som nu lider mot sitt slut) blir ungefär som din, fast med delvis lite andra ingredienser. Men POSITIV är iallafall ledordet!! Det har varit toppenfina veckor för vår del också. :-)

En ensam sådan fågel (pilfink!) dök upp här en dag för lite sen. Och försvann lika fort igen! Trivs tydligen inte här!? Men vi har haft andra sorter, och många ungar har det blivit. Fast under sista veckan har det tunnat ut... Kanske känner de att hösten är på gång snart, och därför redan har börjat tänka på avfärden mot varmare länder!?

Ha en fin-fin helg!!! :-D

Ailas

27 Jul 2012 21:42

Härligt att höra om din lyckade semester, trots att många klagat så över sommaren. Jag tycker också att det varit underbart ändå, regnet har gjort att man även hunnit med att läsa böcker och annat kravlöst. :)

Ser fram emot fler bilder!

Kram

soffie

27 Jul 2012 22:34

å va fina bilder å vilken bra semester du haft ha det nu bra på jobbet ,kramen

Kommentera

Publiceras ej