Sena nätter och tidiga morgnar

2kommentarer

Ljuset gör att jag skulle kunna vara uppe dygnet runt men som tur är så har vi några timmar här nere i söder som vi fortfarande kan kalla natt. Kunde inte slita mig från min dator igår då jag kom hem från långpromenaden med Gozzi. Håller på med bilderna från helgens läger. Man kan ju liksom inte sluta, barnen är ju så roliga att titta på. Vaknade väldigt tidigt idag och har hunnit mycket redan men nu var det dags för lite frukost med barnbarnen som kom idag kl 07.30. Nu ska jag se om de där små barnbarnen är duktig på att rensa ogräs.


Hittade en fin häst i en hage då jag var på Öland

Klarblå himmel hos mig!

:-)

2 kommentarer

soffie

05 Jul 2011 23:11

blev det kvar nåt alls i rabatterna;)

va roligt med besök av barnbarnen,

hos mej har vi haft en grå å ful men varm dag solen behagade att titta fram vid 18tiden å vi fick en härlig kväll,kram

Marie-Louise

06 Jul 2011 08:07

Ja dessa ljusa nätter vill man ta till vara känns det som :) Kram

Kommentera

Publiceras ej