Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig!

4kommentarer

Läste i gårdagens tidning att minisemester är bra för återhämtningen och jag kan inte annat än intyga att det är en semestertyp som passar mig med minisemester gånger flera. Jag har inte haft sommarsemester sedan jag började i nattpatrullen, maj och september är bra månader för mig att återhämta mig på. Men nu ska jag vara ledig till slutet på nästa vecka och det ska bli skönt även om det inte är just avkoppling som står på schemat utan inhandling och matlagning till ett trivselläger.


Fotboll i timmarna långa är kul tycker W


Så blir man lite svettig också

Så jag önskar er alla ett trevligt slut på denna veckan och en underbar början på nästa
så hörs vi när jag har kockat klart.

:-)

4 kommentarer

♥ Carina ♥

20 Jul 2011 17:09

Perfekt! Jag ska ha en minisemester till veckan då jag har en veckas ledighet. Men först jobb i 4 nätter...

soffie

20 Jul 2011 22:20

ha det toppenhärligt på ledigheten:)härliga bilder!kram

Ailas

21 Jul 2011 14:41

Hej! Råkade blogga just lite om det där med semester även jag. Även om jag medger att kortare avbrott är välbehövliga och bra, så kan jag ändå inte annat än tänka att många vill vara lediga under den korta sommar vi har. Det finns krafter i samhället som vill att vi helst jobbar mer och mer... arbete framför allt. Men, det tycker inte jag! :)



Hoppas att du har trevligt aktiva "lediga dagar" och njuter av livet. Här är det mulet och regnet hänger i luften. Men, det är gott i alla fall.



Kram

Viktkamp

24 Jul 2011 10:17

jag har min första sommarsemester i år =) men ska ha lite i vinter oxå =) Skönt att inte bara vara vikarie längre =)

Kommentera

Publiceras ej