Konstiga drömmar

1kommentarer

Vaknade av att jag var helt insnurrad i täcket så jag trodde att jag låg i gipsvagga när det inte gick att röra armarna då jag öppnade ögonen. Håret stod åt alla håll och var helt tovigt så jag måste ha sovit väldigt oroligt för allt var huller om buller. Men jag minns inget av någon dröm så jag förmodar att den inte var något att komma ihåg. I går fick stora dotter lite mammabesök, så i kvällssolen satt vi ute och smaskade på grillat och njöt av fina vädret. Medan maten fixades så spelade Jullan och W fotboll han har blivit som tokig i fotboll sedan fotbollslägret. Både på ont och gott, för när bollen som han fick på lägret sparkades inomhus av en liten W fot så klirrade han sin mammas fina skål och en kruka med en blomma, så det låg jord och splitter blandat på hela golvet berättade W mellan tuggorna då vi åt. Men ute går ju bra att spela så förhoppningsvis är det där som bollen kommer att användas i fortsättningen annars så blir det nog till att göra iordning en snickareboa till W så att hans pappa inte blir gråhårig i förtid.


W;s lagkompisar från lägret

Frukost och hundpromenad väntas!

Njut av dagen :-)

1 kommentarer

soffie

06 Jul 2011 19:38

usch att vakna så där,jag hade med en läskig dröm inatt så jag vågade inte somna om:(

fin bild på fotbollslaget!må gott

Kommentera

Publiceras ej