Mellan fullmåne och solsken

3kommentarer

Lördag och söndag solsken, men hu vad kallt. Nordan blåser, sol på dagen och fullmåne om natten. Vilka underbara nätter nu när fullmånen lyst upp, ja även dagen har varit skön när man suttit på rätt sida om isvindarna. Det lilla dygn jag varit ledig har jag hunnit med härliga långpromenader, fotbollsmatcher och melodifetival och mycket god mat. Gårdagens melodifestival kallar jag fest, de var så bra. De låtar som jag tippat hamnade också rätt efter gårdagens röstning.
Nu är det snart jobb igen men hunden ska få sig en runda först.




Nu har årets fotbollsspel med träningsmatcher startat, 3-0 till IF Trion mot Ramdala IF

Hoppas ni haft en underbar, trevlig och lugn helg!

:-)

3 kommentarer

AnnaKK

20 Feb 2011 20:03

Här i inlandet har det varit ganska skönt, särskilt idag. Underbart solsken och inte speciellt blåsigt. Så jag har varit ute och traskat med kameran en hel del - fast emellanåt får man ju ändå smita in och värma sej med lite kaffe och så där. :-)



Jag väntar ett tag till med att gå på fotboll... Men snart så!!

Ailas

20 Feb 2011 20:49

Mycket lugn har helgen varit, men sen är också halsen lite bättre nu. Tog till och med en liten promenad idag. Längtar till nästa helg, för då skulle vädret bli lite varmare.



Märker att du varit mycket aktiv. Heder åt en sådan kvinna! :)



Kram

Marie-Louise

20 Feb 2011 21:58

Ja men fy så kallt det har varit i helgen. Inte skönt alls tycker jag, men trevligt att solen visat sig i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej