Hoppas inte länsman ser mig

5kommentarer

Bara 3½ mil norr om där jag bor snöade det för några timmar sedan och jag har ännu inte satt på mina vinterdäck. När jag hade varit ute med hunden så gick jag ett varv runt bilen som om detta skulle hjälpa. Varför ska det vara så svårt att få tummarna ur när vinterdäcken ska på och av. Varje år i sista minut och helst då klockan är slagen många timmar om. Men nu så är det på tiden, ska bara först, lite frukost och en stor kopp te. Efter det ska jag spotta i nävarna och sedan ska det bli gjort. Hoppas jag..........:-)




Ett ensamt rådjur mumsade i sig ekollon till frukost idag utanför mitt fönster.

Ha en bra fortsättning på dagen!

:-)

5 kommentarer

EMMAS!- julkalender i bloggen

05 Dec 2011 13:46

hur är det med dig idag då?:) kramis

Ailas

05 Dec 2011 16:55

Ja, du... sommardäcken på. Lite vitt på marken i morse. Bor i en backig stad. Behöver väl inte säga mer, du fattar...? :)

Kram!

Emma

05 Dec 2011 19:07

Bloglovin byte? :)

soffie

05 Dec 2011 22:32

min gubbe satte på mina vinterdäck på bilen igår å idag var det första dagen som snön yrde i luften, men å va vacker kul att ha dem så nära, kramen

Inger Maryissa

06 Dec 2011 23:09

Så sött rådjur du lyckades fotografera

fina bilder och att kunna se dem så nära

kram

Kommentera

Publiceras ej