Snöoväder på oönskad plats

5kommentarer

Snökaoset har flyttat in i mitt huvud. Vaknade med värdens huvudvärk efter natten jobb. Men om jag nu ska tacka vädergudarna för att regn blev till snö så gör jag det  NU.
Det har slutat att forsa på min väg.
Det gör jag vågen för!
Så nu blir det lite alvedon och en kopp te så får vi se om det hjälper något.

Nedan kommer en bild från det fina uppdukade bordet från Trions årsfest som vi hade i lördags.
Mumsfillimumma!


Längst bort ser ni små spett som sticker upp, honungsmarinerad kycklingspett, såååååå underbara!

Någon lånade min kamera och roade sig med


Men å andra sidan så kan ju dessa fotona representera en del av gästernas tillstånd

Årets tema på festen var huvudkreation och kvällens vinnare blev


Daniel Edin
Min son Dennis hade visst varit framme med pennan och sett till att vinnaren blev just en vinnare


Några av de andra bidragen, men det fanns många flera.

Så fick jag en mycket fin blomma av herrklubben för alla foton som blivit tagna


Då blev jag så här glad.
Tusen tack!

Hej mitt vinterland.......lalalalaaaaaaaaaaaaa

Ojoj, ajaj!











5 kommentarer

Ailas

25 Nov 2010 14:24

Medan du tackar för snön, så tackar jag för den goda maten, huvudbonaderna och för dig själv... dvs allt vad du skildrat i bild. Får väl tacka för de misslyckade bilderna också, förresten. Inte bara jag som kan misslyckas med bilder är ju en god tröst.



Ännu mer snö har yrt ihop sig här under natten. Måste nog ut och skotta undan lite idag med.



Hoppas att huvudvärken har släppt!

Kram

mimmione

25 Nov 2010 15:27

kul att få en bild av dig som omväxling, det blir ju så i en blogg att man bästa trivs BAKOM kameran, maten ser verkligen urmumsig ut. Om du fyllde år får jag hälsa GRATTIS; annars kan du få ett grattis iallafall, bara för att

soffie

25 Nov 2010 22:15

å va jobbigt med huvudvärk hoppas det gick över å du fick en bra dag,

va roligt att du fick blommor hihi kul med alla slags hattar/mössor de har

AnnaKK

26 Nov 2010 10:13

Ihhh, det högg nästan till lite bakom pannbenet bara jag läste om din huvudvärk!? En av de obehagligare "varadags"-åkommorna, tycker jag... Även om man inte känner sej dålig i övrig blir man ju så begränsad när man har ont i huvudet. :-( Men Alvedon brukar ju tack och lov hjälpa snabbt - så det hoppas jag att det har gjort för dej nu!? :-)



Idrottsfester brukar kunna bli ganska våldsamma tillställningar, ja! Men också roliga!! :-D



Och trevligt att du blev så uppvaktad - men det var du värd!!! Kul för killarna att någon följer dem även med kameran, och dessutom gör det så BRA som du gör! :-)

Marie-Louise

26 Nov 2010 18:28

Vilket härligt bord :) och vad trevligt att få se en bild på dig.

Kommentera

Publiceras ej