Om en liten stund....

5kommentarer

.....får jag hämta hem min lurvetass. Redan igår hade han hemlängtan och ropat på sin matte, så om jag inte skulle jobbat hade han varit hemma redan. Men nu så är stunden snart inne för hämtning eftersom jag tyckte det var lika bra att hämta innan jag lägger mig att sova. Men först lite frukost och en STOR kopp med te.

Igår var min dator inte på humör, jag kunde inte blogga eller kolla mina mail. Kan det ha varit vädert?
Men idag så är den lite mera till viljes så att jag hinner skriva några rader medan teet drar.

I natt har det varit uppehåll med 2-3 plus och i dag har de lovat lite sol så jag hoppas att det stämmer.


Sooooooooooooooool vill jag haaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!


Kär hund har många namn
Gozzi, lurvetass, ägghuvudet, bäbisen, svarthuvudet (får man skriva så?) och SnyggGozzi.

:-)

5 kommentarer

Ailas

10 Nov 2010 09:27

Med lite tur får du ha den svartlurvigbäbisnyggingen intill dig när du sover! Ta nu väl hand om honom!



Sol vill jag också ha, så att den tar bort SNÖN!



Kram

Marie-Louise

10 Nov 2010 09:58

Vad härligt att du får hämta hem din älskade hund idag. Har operationen varit lyckad? Har han mindre ont nu? /Kram

AnnaKK

10 Nov 2010 16:34

Så skönt att han får komma hem redan idag!!! Stackarn... Kan faktiskt föreställa mej hur han saknade dej när han vaknade upp efter op!! <:-)



Ska han ha nån speciellt rehab nu efteråt, eller är han "fit for fight" direkt?



Carina

10 Nov 2010 20:36

Åh, vad underbart att du får hem din lille gullplutt :)

Kram

soffie

10 Nov 2010 21:00

hoppas nu din lurvtass mår bra,

å va vacker bild,:)

Kommentera

Publiceras ej