Nu sover mina hjärtegryn

3kommentarer

Att det bara kan vara så tyst i huset nu när alla barnbarnen somnat. Man kan ju höra en knappnål falla. Jag har många gånger funderat över hur man hann så mycket förr då man hade alla barnen hemma och små, men idag så fick jag svaret. Rutiner! Det är rutinerna som saknas. Men de låg där och lurade i bakhuvudet, så bara efter några dagar såhär är man tillbaka i dåtiden. Tror jag ska behålla barnen en vecka till, tänk så mycket jag kommer att få gjort :-)


Mina guldklimpar

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan
för att njuta av tystnaden.

:-)

3 kommentarer

Ailas

27 Nov 2010 23:32

De ser så underbara ut och jag är säker på att du nog njuter mer av stimmet än av stillheten. I alla fall när de har åkt. :) För visst är det intensivt, men man kommer in i det igen. Du är rik just nu, när de alla är hos dig!



Kram!

soffie

28 Nov 2010 00:00

å vilken vacker bild på dina fina barnbarn.

Mysigt att ha dem hos dej,

kram

Marie-Louise

28 Nov 2010 00:01

Vad underbart att få rå om barnbarnen :)

Kommentera

Publiceras ej