Vad gör man nu då?

3kommentarer

Har bläddrat i alla mina tidningar massor av gånger,
funderat på vad som borde göras men som jag inte kan just nu,
man ser ju så mycket,
kolla tv,
lyssnar på fåglarna när de kvittrar,
Gozzi som undrar när han ska få gå långpromenad,
är det inte ovanligt kallt ute,
varför finns det inte kanelbullespray,
när var det bilen skulle besiktas,
vad grönt det blivit ute,
vad önskar Emmie sig i födelsedagspresent,
sugen på hotellfrukost,
undrar vem som kom på att det skulle heta rut-och rotavdrag,
massor av skit på tv,
björken har musöron,
rosen borde klippas,
i morgon ska det ätas glass,
nu tittade solen fram.

Nu är det bara 2½ timme tills jag ska till doktorn
hoppas att han har många bra svar.


Lillkillen förra året i maj då vi var på upptäckarepromenad i skogen

:-/

3 kommentarer

Ira & Mio

05 May 2010 11:41

Vad fina bilder du tar, du är duktig!! önskade jag hade så där fina bilder på Mio :-)



Kul ni svarade på våra frågor, kul veta lite mer om Gozzi.



Har hört Öland ska vara fint, har aldrig varit där förut.



Ha en bra dag!

Petra

05 May 2010 13:54

Hej.

Jo, bananpaj var himla gott och inte alls för söt! :) Prova på och säg gärna vad du tyckte om den sen! :)

Jo, vårvärmen får gärna komma nu. Jag är så less på allt vad vinter och slask är!

mimmione

05 May 2010 14:41

Inget är väl som väntans tider men att blogga är ju en trevlig sysslesättning när man inte har något att göra Gozzi är det en hund?

Kommentera

Publiceras ej