Sommarplåga

3kommentarer

Undrar om det är Twice som ska plåga öronen av oss i sommar med sin låt " Sommar i Sverige"?



Medan ni fundera över det så kan jag plåga er med lite blommor från rabatten.
För er som sovit gott kan jag meddela att Tor har slagit med sin hammare i natt så blixtrarna yrt. Regndroppar så stora som jordgubbar har plaskat mot rutan. Kom hem lagom blöt om fötterna med ett hår som en slickad kattunge. ...och hur sugen är man då på att gå en runda med lurvetass, undrar hur sugen han är på att gå. Ska försöka övertala honom att det är skitväder och han kommer att bli sjuk och hängig om han går ut i detta väder.
Varför kollar han så konstigt på mig?

Eftersom jag är så pigg och ladda av Tors hammare:-)...hihihi... så blir det fem snabba.

Bettan eller B-rolle
grillat eller stekt
Maxi eller Ikea
honung eller socker
handväska eller ryggsäck

Ta nu och njut av denna underbara dag!

:-)

3 kommentarer

Annelie m fam

21 May 2010 12:46

Uch va jag hatar åskan, kunde inte sova en blund förren åskan va över!!

Jag igen =)

21 May 2010 12:49

och om det skulle åska någon gång när Andreas jobbar natt då ringer jag nattpatrullen i Kna (om du jobbar då)

2barnspappan

21 May 2010 16:14

Hm, måste erkänna att jag totalt missat den låten. Får bli att youtube´a lite! =)



Tack för att du håller tummarna, nu får tiden utvisa vad som händer...



Önskar dig en trevlig helg! =)

Kommentera

Publiceras ej