Mina duktiga barnbarn

1kommentarer

Idag har mina stora barnbarn och jag kört ved medan deras pappa varit på jobbet. Det har ju varit stängt i skolan idag så då blev det farmor som fick den stora äran. De har varit så duktiga och hjälp mig hela dagen utan att säga en endå gång att det var tråkigt. När vi kom hem efter sista lasset hade pappsen kommit hem från jobbet och fixat pannkakor och det kan jag lova satt fint. Sedan åkte de iväg för att fiska och jag tog en runda med lurvetass.
Idag så har det varit riktigt gott ute, man kan inte förstå att man inte behöver ha dunjacka och mössa på, men man ska nog inte ropa hej för högt ännu för rätt som det är så står man väl där och huttrar igen.


Mina duktig barnbarn

Ha en bra kväll!
:-)

1 kommentarer

Annelie m fam

14 May 2010 08:15

Åhhh va duktiga de är och hjälper sin lilla farmor! Kraaam

Kommentera

Publiceras ej