Körslaget

2kommentarer

Grattis Team Moraeus till 500.000 i körslaget, hoppas att dina pengar kommer väl till pass.
Folkkära kan man säga, Kalle har under våren spelat sig in i hjärtat på många röstdeltagare.
De har berört, verkligen.

Men var de bäst!!!!?

Ser man till kvällens program så måste jag ändå tycka att Team Picasso var ett snäpp bättre.
Hon har varit väldigt duktig och med en säkerhet både då det gäller det koregrafiska och musikaliska samt fördelning av stämmorna i sin kör, helt underbart.

Inte utan att man har varit berörd av alla känslor som körslagets deltagar gett utlopp för i kvällens program.


Blomsterkören

Det var mycket dumt av mig att bita av naglarna igår. Jag har ångrat mig många gånger idag för att de har gjort så ont så fort jag rört vid med fingertopparna. Med tanke på att jag har ett så fint manikyrsett så var det ännu oklokare gjort. Är rädd för att det inte är sista gången jag låter det ske.

Ska upp tidigt i morgon så det är lika bra jag säger god natt.

Hoppas bara att jag inte drömmer en liknande dröm som jag hade inatt.
Jag blev getingstucken av minst tio getingar på min vänstra arm, den svullnade upp och så sprack skinnet. Jag har inte brytt mig om att analysera denna dröm då jag förmodar att det inte kan medföra eller tolkas till något bra. Det skulle i så fall vara att jag inte fick andningsbesvär av sticken som jag brukar. Just vänster arm ska annars vara risk för oss som blir påvärkade av getingstick. Ja vet inte vad det heller skulle betyda i såll fall, bara en tanke jag fick.


:-)



2 kommentarer

Johannah - mitt liv från två sidor

02 May 2010 00:47

Nej jag skojjar inte.

Det har snöat ca 1 dm idag.

Och jag som trodde sommarn börjat komma.. :o

tea

02 May 2010 12:46

sv: tack snälla för din kommentar!



vad roligt att team moraeus vann! är fortfarande lite kär i deras melodifestivalbidrag haha :) trevlig söndag!

Kommentera

Publiceras ej