Det är en konstig vår vi har

1kommentarer

Underbara Öland har idag bjudit på alla väderförhållande som man kan tänkas finna. Utom snö då förstås, men det var nog nära för jag tyckte det varit kallt. Solen gassade ena minuten och så regnade det nästa och sedan sken solen igen och så när vi tänkte passa på att gå ut då kommer ett skyfall med iskalla droppar. Men en runda till havet hann vi med och grillbitarna blev klara innan en skur ödela den glödande kolen. Så medan himmel var öppen så sattvi inne och smaskade på den goda maten. På väg hem så stannade vi till hos Annelie och fikade. Jag lär nog ha träningsvärk i morgon för jag fick mig ett träningspass som hette duga. Men jag lär nog mesta ha ont i skrattmagen. De är ju för roliga de där flickorna.
Passade på att gå en tulpanrunda med Nikon medan solen tittade fram.



Nu ska sängen få ett beskök!
För min klocka ringen sex i morgon..
...hemsk upplevelse.

Sov så gott!
Tack för idag tjejer....snart ses vi igen....hihihi
:-)

1 kommentarer

2barnspappan

26 May 2010 16:16

Vi har haft likadant väder här upp! =(

Jag vill ha sol nu. Sol och värme!!



Som vanligt tar du underbara bilder! Ska skicka en länk till dig sen när jag kommer hem. Där man kan vinna en ny kamera.



Hoppas du kom upp trots den tidiga tiden... =)

Kommentera

Publiceras ej