Åska och massor av regn

2kommentarer

Medan vi var på fotbollen så hade det kommit massor av regn här hemma så nästan hela vägen hade flytit bort. Tre åsksmällar efter varandra hade slagit ut båda telefonerna. Mina datorer hade klarat sig som tur var.
Vi klarade oss rätt så bra under hela fotbollsmatchen, inte bästa ljuset för att fotografera men några bilder blev det, kan inte skryta med skärpan men vädret kan man ju inte rå över. Regnet hängde i luften men endast några få droppar letade sig ner. En annan match som spelades samma kväll fick de avbryta under åskvädet.

Förlust och dåligt väder men att Dennis fick börja spela igen övervägde det hela.





Bra jobbat Dennis!

:-)

2 kommentarer

mimmione

13 May 2010 11:57

brr låter kallt och kyligt att stå och kolla fotboll, tråkigt att han förlorade

2barnspappan

13 May 2010 15:32



Fick tyvärr ställa klockan idag oxå...

Har en hel del jag måste hinna ikapp med.



Hur jag kände: Jag blev alldeles varm innombords, tänkte att gud vilken underbar människa jag träffat, äntligen har jag hittat rätt! =)

Vi skrev ganska många såna småbrev/lappar till varandra! =)



Här var det oxå världens åskväder igår, underbart mysigt!

Vad har du för modell på kameran, D80, D90?

Hoppas du får en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej