Anna B

2kommentarer

Anna Bergendahl gick inte vidare igår, snubblade på målsnöret. Jag tyckte hon gjorde ett lysande framträdande och borde med mina öron mätt gått vidare. Man kan alltid efteråt säga och tycka att man bore skickat någon annan. Jag tror inte att det hade spelat någon roll vem vi än hade skickat, möjligtvis Orsa Spelmän :-)


Efter en härlig frukost är jag nu redo för att möta dagen

Solen skiner från en klarblå himmel och det är alldeles vindstilla. Efter en kall natt med endast 5 grader så behövs lite värme. Det var så vackert ut i natt, Gozzi och jag gick en runda vid midnatt för att njuta av månens ljus. Tänkte först gått ner till havet, men insåg att John Blund blir så sur om han får vänta förlänge.

Ha en bra dag!

:-)

2 kommentarer

2barnspappan

28 May 2010 15:09

Öh, tack! tror jag... :D

Härligt att vara ute och vandra i månens sken!

Önskar dig en trevlig helg! Själv ska jag och barnen åka ut till kusten(västervik) så jag hoppas du beställt fint väder!



Just det, länken jag lovade... http://www.smartson.se/testpilot-550D.html

Per-Anders

29 May 2010 11:15

Jag missade tyvärr första delen av Schalgerfestivalen (där Anna blev utslagen). Hade sett fram emot lördagskvällens stora final och att få heja på Sverige. Men tydligen är ju svenskar delaktiga i flera av de övriga ländernas bidrag. Tror jag ska sätta mig och titta ändå.

Kommentera

Publiceras ej