Sveriges Nationaldag

1kommentarer

Jag måste fixa mig en flaggstång. Nästan alla som har en flaggstång har hissat sin flagga idag. Så fint. Men till nästa år så kan det även vaja en flagga utanför mitt hem. Jag började dagen med att sova, kändes mycket bra efter en natt på jobbet. Sedan så skulle vägen fixas, den hade runnit iväg när allt regn kommit. Men nu så är förarbetet gjort och på onsdag kommer lastbilen med material som också ska läggas på.
Ledig söndag sitter fint det, inte ofta men det händer. Trions damlag spelade idag så det fick bli en sväng dit så jag kunde ta lite kort till Trions hemsida.
Har nu suttit och grejat med alla helgens fotbollsbilder men nu så måste jag besöka sängen för klockan ringer väldigt tidigt. För jag och tre tjejer till ska åka till Ullared.


Bästaste Sara trixade boll medan damlaget slet på plan.

Tack solen
för ännu en underbar dag!

:-)





1 kommentarer

mimmione

07 Jun 2010 12:50

Ullared är min gamla hemby, är från Ullared, eller iallafall har jag gått i skola där jobbat på den omtalade affären som du troligtsvis kommer att besöka ;) hoppas du gjorde några fynd

Kommentera

Publiceras ej