Rosa drömmar

2kommentarer

Borde nog inte skriva något om vädret, det regntunga täcke som vilar över oss, som alla talar om. På jobbet, i kön, på stan, på radion, tv, bloggar, facebook......
Så därför så tar jag på mig min nya bikini och lägger mig på min strand madrass och väntar på dig, du varma och goa.

Så då till mina rosa drömmar.
För ett tag sedan så läste jag i en blogg om en tjej som målat sin cykel rosa. Jag tyckte det var en jättebra ide och blev lite sugen på en rosa cykel. Blev därför mycket glad när jag hittade just den cykel jag vill ha i en tidning. Kronans rosa cykel med 28 tums däck, dynamolyse fram och batteridriven lykta bak. Pump ingår, samt en unik registreringsskylt. Kostar 4495 kr.

Så jag säger som en klok kvinna sa till mig en gång.
Bara dröm på du, det kostar inte mer än att önska ett flygplan.



Idag så ska B-rolle besiktas. Håller tummarna för att det ska gå bra, han är ju inte ny precis.
Köpte en liten lampa till bromslyset på Mekonomen som ska sitta mitt på bakluckan.
Tror ni att han gav mig rätt lampa!!!!
Hur svår kan det vara,
eller hur ofta får man rätt grejer?

På med bikinin (under dunjackan).

:-/





2 kommentarer

Anonym

11 Jun 2010 11:00

tack så jättemycket! va glad jag blir :)

Mimmione

11 Jun 2010 12:43

hörde en sådan härlig kommentar på facebook om just vädret...."Vilket härligt omväxlande sommarväder vi har, antingen regnar det eller duggregnar det eller spöregnar det".

Kommentera

Publiceras ej