Göteborgare

3kommentarer

Då var dagen här då våran häst ska flytta hemifrån. Det är en underbar tjej från Göteborg som är hans nya ägare. Alltid lika jobbigt då man ska skiljas oavsett om det är tvåbenta eller fyrbenta vänner. Men nu är beslutet fatta och även om det känns lite jobbigt just nu så ska vi vara mycket nöjda över val av köpare. Han kommer att få det hur bra som helst med nya kompisar och Petra kommer att ge honom den träning och omsorg han behöver.


Gossen i det gröna


Tvätten var ju helt onödig, han har just rullat sig.


Kollade ifall vi hade något mumsigt att bjuda på


Då får det duga med gräs

Annars har allt har gått bra idag med besiktning och lastning
och jag hoppas att häst och den nya ägaren tar det lungt på vägen hem till Göteborg.

Kommer att sakna dig
Eine blajne.




3 kommentarer

Selma

14 Jun 2010 19:12

Usch, jag får ibland en så saknad efter hästen vi hade på foder i två år.

Johanna

14 Jun 2010 19:55

Jag kommer också att sakna den älskade underbara Eine!!! Fy sjutton hjärta knyter sej!

Petra

15 Jun 2010 08:44

Åh, vilka jättefina bilder (kan inte se mig mätt på honom!) och för att inte tala om vilka snälla ord. ;) Jag är så glad över att ni vågar anförtro honom åt mig!

Idag ska jag och Eine gå på promenad runt hela gården och kolla läget. Hoppas att han kommer gilla det han ser!

Kommentera

Publiceras ej