Goaste kramarna

4kommentarer

Ikväll har vi träffats för att kramas, dricka massor av te, fika på godaste bullar, kladdkakan, kolabröd och flätan.
Med cykel tog jag mig med lurvetass springande bredvid upp till vår lilla insjö för att träffa tjejligan. Planerna inför höstens lilla tripp till något trevligt ställe ett par dagar har börjat ta form. Tills nästa gång vi träffas ska vi fundera ut något bra ställe som vi vill besöka. Men vilken härlig kväll vi haft med solnedgång och mys. Någon badade men jag höll ju i kameran så jag slapp undan. Det var bara 24 grader i vattnet så jag väntar nog lite till.



Tack för en trevlig kväll mina goa vänner!

:-)

4 kommentarer

Ailas

29 Jun 2010 08:50

Riktigt mysigt, förstår att ni trivdes... Te i st f vin gillar jag också. :)

Jag tillbringade kvällen med min sonhustru, också jättemysigt. Ikväll ska vi ha grillfest här. Sonen är överste grillmästare, som alltid. Hans svärföräldrar kommer också. Kul ska vi ha och gott ska det bli.'



Hoppas att du får en mysig dag!

Daniel

29 Jun 2010 12:37

Ser ju så underbart ut!! I vattnet med dej vetja! ;)

Selma

29 Jun 2010 13:23

Så mysigt det låter, och gott.

Annelie m fam

29 Jun 2010 21:59

Vilket härligt gäng ni är!!

Kommentera

Publiceras ej