Dop

3kommentarer

Snart är det dax för lilla sessan och mitt minsta barnbarn att döpas.


Bilden på sötnosen är tagen på morsdag

Dagen regnade bort och B-rolle har gått igenom besiktingen utan anmärkning, "igen".
De var så skojfriska på besiktningen idag så man kunde nästan tro att de skulle gå på semester hela bunten. Jag vet att ibland så finns det någon där utan att nämna några namn som nästan skrämmer slaget på folk. En gång då jag var där så tog besiktningen 25 minuter, bra att man är noga men man behöver ju inte gå till överdrift. Det fanns inte en kapel, skruv, nippel, kåpa osv utan att personen DNA var där.
I vilket fall som helst så är det skönt när bilen går igenom besiktningen, oavsett hur lång tid det tar.

Nu är det kvällen igen!
:-)

3 kommentarer

soffie

11 Jun 2010 22:00

men ååå vilken sötnos:)

ha en toppenhelg

Ailas

12 Jun 2010 09:59

Sicken sötenosa! Mitt första barnbarn döptes förra helgen och det var - underbart! Satt där med tårar i ögonen.



Bilbesiktningen ja... känner igen mig verkligen. Även vi har en übernoggrann besiktningsherre. Han ser dessutom alltid så sur ut att man undrar om han egentligen tycker om att vara så där "dutti". :)

Selma

12 Jun 2010 12:27

Det var allt en riktig gosnos!

Kommentera

Publiceras ej