Närkontakt

4kommentarer

Som jag skrev igår så mötte våra grönvita grabbar Sillhövda. De förlorade, men Sillhövda hade inte segen given. Någon som Sillhövdas spelare verkade gilla extra mycket var spelare nr 11, det kan man ju i och för sig förstå. På de flesta korten som jag tog på nummer 11 så hade han en röd spelare hängande på sig, med sig, under sig.....
Undrar om det är något som ingår i deras träning? "Idag tränar vi hakträning,grabbar"!!!


Armkrok...stoppade inte 11;an


Klamra sig fast på hans rygg...stoppade inte 11;an


Så provar vi hakning igen....men 11;an fortsatte att fokusera framåt


När allt annat var testat så, provades även fötterna....men inget kunde hindra 11;an


Jag råkade missa att få med alla tröjdragningar men gång på gång så slet 11;an sig loss......

Då var det åter dax för en kväll till på IP, det ska förberedas inför barnlägret som startar i morgon kl 10.00.
Häliga 80 barn ska inta planen för att tränas och umgås med våra duktiga spelare.
....och naturligtvis kommer Nikon och jag vara där för att föreviga det hela.

Ha en härligt fortsättning på dagen!
Nu ska det göras köttfärslimpa.
:-)

4 kommentarer

Ailas

02 Jul 2010 13:23

Det är nästan lika tufft som i VM, ser jag! :) Stjärnorna har en "klängrock" på sig hela tiden. Jag ser dock ingen gapande Maradona här, vilket är ett klart plus.



Vinst nästa gång? Ska vi säga det?



Nu är min lunchrast slut, ut och ansa... eller skulle jag ta en liten powernap först... Svårt val. Inte.

Anna

02 Jul 2010 17:11

Ser härligt ut :) sonen min spelade från 6 år till 11 sen blev det strul med nya tränaren då ledsna han..trist..

Men jag va nog lite lik Maradona när han spelade ;) gapa och tjoa på grabbarna..pinsam morsa som det heter :)

Per-Anders

02 Jul 2010 21:59

Några vuvuzelas på läktaren?

Mia

04 Jul 2010 08:46

Haha...hakträning...du är rolig, du! =)))

Kommentera

Publiceras ej