Lönedag = Räkningarna ska betalas

4kommentarer

Lika bra att få det gjort innan jag går och lägger mig efter mina 10 timmar på jobbet. Frukost med sönerna och sedan så smattrade det på tangentbordet och så var räkningarna betalda. Hade bestämt mig att det var bara det jag skulle göra men i detta fallet så är jag inte att lita på. Titta lite här och så kika lite där och så går minutrarna och John Blund börjar bli otålig för att han har andra som ska ha besök. När man ändå har maskinen igång så ska det kollas lite bilder och då är det lätt att man blir kvar tills ögonen hänger. Så mycket kul, barnlägret, trivsellägret, bröllopsbilder..........

.................inte för att på något vis vara tjatig..............


Såååååååååååååååååå fint!


Såååååååååååååååå roligt!

Just det!
Jag skulle ju lägga mig :-)

4 kommentarer

mimmione

27 Jul 2010 11:25

vilka superfina bilder, särkilst där maken hoppar kul bild

Selma

27 Jul 2010 13:57

Det är nåt visst med bröllop, betydligt trevligare än räkningar.

SOFFIEPROPP

27 Jul 2010 17:51

ååå va vacra bilder mycket trevligare att hamna å kolla så fina bilder än att betala alla räkningar,tänk om man slapp betala nån endaste gång;)

ha en goo kväll

Annelie

27 Jul 2010 20:50

Hihiii min busiga man han kan han =)Kraaam mamma ha en bra natt på jobbet

Kommentera

Publiceras ej