Galna tankar

1kommentarer

Ibland får jag en galen tanke eller oftast flera galna tankar. De bara pluppar upp som svampar ur jorden efter regn. Att bara gör saker som man inte bör, ska, får eller förväntas att jag ska göra. Som att springa i grannens majsfält, hoppa på en viss persons biltak, sätta mig i en helt okänd persons trädgård och äta av mitt fika, sitta i någons bigaråträd äta av läckerheterna och sedan spotta kärnor för att nämna några. Samtidigt är jag glad att min pannlob fungera och gör så att mina galna tankar just stanna där vid.


Bada får man!!

Vad är det som droppar på våra paraplyn
vad är det som droppar ner från skyn
jo....vatten, vatten bara vanligt vatten.

Alla som just läst detta kommer att bli smittade av mitt galna virus :-)

1 kommentarer

AnnaKK

29 Jul 2010 18:34

Hejsan!



Jag har tillbringat början av semester-semesterveckan med att bla studera andra människors galenskaper! ;-) Eller nä... Så-å-å galet har det väl inte varit - men visst händer det lite småtokiga saker runt omkring mest hela tiden när man campar. :-)

Kommentera

Publiceras ej