Badkrukan har varit i :-)

5kommentarer

Skulle bara följa med som titta-när-andra-badar då jag själv blev lite sugen på att prova det där badandet. Började med att doppa ena stortån för att kolla temperaturen, tyckte det var sköldgrader men blev övertygad om att det var lite lite varmare då temperaturmätaren visade 24 grader på östra sidan av Öland. Härligt när jag väl kom så långt som att båda mina knä var under vattnet, sedan var det ju bara resten kvar så var badkrukan doppad. Många skakar på huvudet för att jag är sådan landkrabba, men som jag känner det nu så blir det ett dopp i morgon med. Men då tror jag att jag ska bada utan kläder, tog det säkra före det osäkra idag då jag badade och behöll kläderna på. Tänkte som så att det skyddar och värmer väl något.


Solnedgång från Köpingsviks camping

Härliga underbara sommar!

Puss och kram
;-)

5 kommentarer

soffie

13 Jul 2010 09:33

underbar bild guu va vackert,den här somamren kan vi leva på ett bra tag,

svar;jag har 17stolpar kvar av 150:)

2barnspappan

13 Jul 2010 11:17

Vilken härlig bild! Nu längtar jag till min semester!! =(

Bor ni på Öland hela sommaren?

Hoppas du får en underbar dag, och ja, skippa kläderna nästa gång du ska bada :P



Kram

mimmione

13 Jul 2010 14:41

älksar att bada, brukar vara sist i, för lite kallt är ju alltid vattent, men sedan väl i, är jag sist upp, ja iallafall var det så näär jag var barn, numera badar jag alltid varje år men kankse inte lika länge i, nu är vattnet underbart på västkusten

Sofie

13 Jul 2010 17:49

Vilket underbart kort!!

AnnaKK

13 Jul 2010 18:31

Hejsan!



Härligt foto! :-)



Nog längtar man efter ett havsbad dessa varma dagar, men här i inlandet finns ju bara humusbruna insjöar som inte känns så jättefräscha att plumsa i... <:-) Men idag har man iallafall kunnat svalka sej i några regnstänk! Frågan är bara om det ska braka loss ett rejält åskoväder också, eller inte... Hoppas givetvis på inte! Hm...



Och hoppas att du/ni har ännu en jättefin sommarkväll att njuta av! :-)



Kommentera

Publiceras ej