Här ändras det

0kommentarer

Ni som hann kolla här innan idag såg nog att jag fixat lite, tänkta jag skulle byta utseende på bloggen. Man behöver ju ändra lite ibland men eftersom jag inte är så bra på detta så får man ju använda de mallar som finns. Vissa av spelarfruarna är så duktiga att de kan där med koder och vad-det-nu-är, jag fattar i alla fall inget. Men trycka på en knapp går ju bra, träning ger ju färdighet sägs det. Satt i natt och fixade lite med bloggen men när jag idag skulle kolla på mitt resulltat så blev jag inte lika nöjd, blåa ramar runt bilderna funkar ju inte lika bra som det var innan. Jag hade inte kollat detta dumt nog. Tyckte annars att det blev bra men nu så har jag ändrat igen, inget behöver ju vara för evigt :-) Men när jag tittade på den gamla bloggen så tyckte jag om grått och svart för det passade så bra till alla foton men det såg så kantigt och stelt ut med texten. Ville ha lite mera liv och mjuka linjer.
Får se om svärdottern är mutbar!
Men tills dess så får det bli denna, tror jag!

Då var det lördag och jag har varit uppe sedan halv sju. Inte utan att jag är lite pirrig i magen idag, men jag har snart hunnit äta upp en påse med "crazy candy frogs- for den gode smag", det hjälper för stunden.


Jag vill ta många sådana bilder idag!!!!

Hoppas nu att många kommer för att stötta vårat Trionlag
till ett bra resulltat
idag

Då syns vi senare!
:-)


Kommentera

Publiceras ej