Varför ska det vara så svårt

1kommentarer

Jag förstår inte varför det ska va så svårt att somna, sedan ska det va lika svårt att vakna. Konstigt! Vaknade av att pappa satt vid köksbordet och väntade på att någon skulle stiga upp så han inte behövde koka kaffe själv. Men jag hade ju nyss somnat. Jag tvingade varje muskel till att försöka förmå mig att stiga upp ur sängen, efter mycket hårt arbete kom jag upp. Ja, när man ändå var upp så var det bara till att sätta igång med lite fixande. Så mellan varven har jag varit tvungen att kolla hur det går med vindkraftverket. Gozziträning har vi oxå hunnit med, mycket lyckad träning. Nikon och jag har krypt runt på gräset några varv. När vi hade tröttnat på allt fixande så bjöd pappa Andre och mig på mat i Borgholm och en mjukglass som smakade ljuvligt. 

Det börjar ta sig.....

Konstiga växter jag har.

Vallmo

Vallmo igen...

Glada jycken viftar på svansen åt alla hussar och mattar som håller sina hundar (hanhundar) kopplade så att vi slipper hundslagsmål i onödan.

Morrrrrr och grrrrrrrrrrr till John Blund som alltid kommer till mig sist.

Natti natti!
:-)




1 kommentarer

Annelie

12 Jun 2009 08:59

Mys mys på Öland!! åh det lät gott med mat i borgholm o mjukglass efterråt Kram kram

Kommentera

Publiceras ej