Trionläger för blivande A-lag spelare

0kommentarer

Här hemma hos oss väntar tre barn på att tiden ska gå så att de får åka till Trions IP. Frågorna är många och det packas och packas så man kan tro de ska vara borta hela månaden.
De tycker att det luktar ljuvligt från pannkakorna som håller på att gräddas och om det blir några kvar så ska dessa med till lägret.
Jag har lovat att de ska få följa med och kolla på Trionkillarna ikväll när de ska spela mot Fridlevstad, det är ju så spännande att se de stora killarna spela.


Här sitter Kevin och laddar


Jag ska hoppa lika högt som Dennis, hörde jag någon som sa, "det kan jag redan" hörde jag en annan liten röst säga.

Så medans pannkakorna gräddas hinner jag att få höra både det ena och det andra.

Nu håller vi tummarna inför kvällens match.

:-))




Kommentera

Publiceras ej