Trion lägret

1kommentarer

Tänk vilken lycka att gå runt i två dagar med kameran i högsta hugg, bara fotografera så mycket jag ville. Glada barn, barn som funderar, blöta barn. ätande barn, listan kan göras hur lång som helst. det blev 900 bilder som jag nu håller på att gå igenom, det kommer att ta lite tid men vad gör det. Det är var en tanke som slog mig, gång på gång på gång, dessa helt otroliga ledare, jag finner inte ord. Hur ska man kunna uttrycka sig med några få meningar om något som skulle kunna täcka sidor av lovord. Så lyckat. Tack till alla som hållt i detta läger och ett stort tack för att jag fick förmånen att föreviga de underbara barnen och er ledare.


Hela glada gänget samlat på läktaren

Glada Gozzi viftar på svansen åt alla under bara ledare som har gjort det möjligt för alla barn att få uppleva två helt otroligt roliga dagar på Trions IP.

:-))

1 kommentarer

Lina

30 Jun 2009 09:23

Lotta vi var minst lika glada som dina barnbarn att du kom med på lägret. Helt underbart att du fotar allt i din väg, jag ser fram emot resultatet. Stort tack

Kommentera

Publiceras ej