Nya bilder

0kommentarer

Va tråkigt det har varit nu när jag inte kunnat lägga upp bilder, inte lika kul att skriva om jag inte får skicka med en bild också. Men nu är det fixa och lite bilder ska det bli från veckan som har gått. Solen skiner och höet torkar. Skönt att få det avklarat, alltid lika dant alla år, man kan inte slappna av innan höet är på logen. Men i morgon ska det in. Tur jag är ledig.
har jobbat tre nätter nu, men jag ska vara ledig fyra.  På lördag drar jag till Trion med barnbarnen för att deltaga i lägret. Här är några som väntar och längtar må ni tro.

Nu lite midsommarbilder


Dans runt midsommarstången med dragspelsmusik


W laddar inför dansen


Så måste man plocka sju sorters blommor för att lägga under huvudkudden


Jordgubbar med mjölk är ett måste tycker W:s lillkusin


Mmmmmmmmmmmmm så gott


Haha, jag har äpple


MidsommarGozzi i full blom

Så nu har jag fått lägga in lite bilder och det kändes helt underbart


Glada jycken viftar på svansen till alla goa semestervikarier som vi har fått i nattpatrullen.

Grrrrrrrrrrrr och Morrrrrrrrrr åt bilföraren som höll på att smälla med mig idag när jag körde hem från jobbet. Föraren var helt uppe i ett mobilsamta, men fick som tur var stopp på sin bil några mm från min bildörr. (Just idag körde jag Jimmies bil). Jag vågar inte tänka tanken........ oj oj oj.....

Kommentera

Publiceras ej