Midsommar, 75-års kalas och fotboll

4kommentarer

Tänk vad mycket man kan hinna på två dygn, om man inte sover förstås. Men pappa blev firad igår, utan paket som han önskade på sin 75-års dag. God mat, dricka och mycket trevligt hade vi det i mitt lilla paradis på Öland. Efter några timmar i bädden var det dax för en Gozzipromenad. Lillbror och jag grejade lite på fm innan vi styrde kosan åt Blekingehållet. Jag körde till spjutan för att kolla boll. Trion grabbarna skulle spela mot Märserum kl 16.00.  Vilket målkalas. Skulle gärna visat lite bilder om det bara hade gått att ladda över de hit till bloggen. Vet inta vad som är fel. Hade ju många fina bilder på lager efter flera dags fotande.

Gladja jycken viftar på svansen åt farsgubben som fyllde år igår.

Morrrrrrrrrrrrr och Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr till dig hundägare som hade noll koll på din jycke som högg Gozzi. 

Hoppas ni sover gott medans jag jobbar :-)





4 kommentarer

Edinskan

22 Jun 2009 08:34

blev han biten på trion?

Angelica

22 Jun 2009 15:06

Tack snälla för att vi fick komma och dela ditt paradis på Öland över midsommar. Supermysigt!



Kramar från Motala

Johanna och grabbarna

22 Jun 2009 16:53

Blev han biten???! Illa??

Sofie

22 Jun 2009 19:48

Jag instämmer med morret, vilken tur att det gick bra trots allt. Håller med Angelica om helgen, tusen tack för den fina helgen, det är verkligen ett paradis, ett andrum att vara i. Kramar Fia

Kommentera

Publiceras ej