Det bor en ängel i mitt rum

2kommentarer

Idag när jag steg upp efter att ha sovit en runda efter jobbet, så upptäckte jag att änglaran varit framme igen. De små änglatofflorna vittnade om detta. Jag tror att det finns ovanligt många änglar i just mitt hem. Jag hittar små tofflor och stora tofflor, vissa är t.o.m gjorde av Gozzihår. Måste va mycket mjuka och behagliga att bära. Det enda jag kan störa mig på är att mina änglar är lite slarviga. De ställer sina tofflor över allt i hela huset. Jag städar undan och vipps är de tillbaka igen. Men jag ska inte klaga, jag vet massor av människor som inte har några änglar i sina hem och där med heller inga änglatofflor.


:-)

2 kommentarer

Johanna med flock

09 Jun 2009 07:30

Så klockrent skrivet!

Boel

09 Jun 2009 17:36

Underbar beskrivning,känns så skönt att det är änglatofflor som står lite överallt hos mig!!

Kommentera

Publiceras ej