Fotboll

2kommentarer

Sovmorgon är det bästa att börja dagen med, jag brukar i och för sig avsluta dagen med det oxå ibland. Men då heter det nog något annat. Eller? Hur som helst så har det varit fotboll idag, men innan dess så blev det en runda till stationen för sortering av det som-jag-alltid-ångrar-att-att-jag-inte-gjort-hemma. Men alltid lika skönt när det är gjort. Idag var där bara män som sorterade, brukar annars bara vara kvinnor där. I två av bilarna satt kvinnorna kvar i bilen. Tänk vilken lycka att få sitta kvar i bilen och mannen sortera sopor. Inte behöver jag några dyra resor eller presener, ta mig med till återvinningsstationen. Nog om detta!!!
Fotboll på Rosenholm 12.30. Solen sken och massor av folk hade gått ur huse för att kolla boll. Nikon var med så att ni som inte var där kan följa dagens match.

Paken visar hur Ola ska stå i målet.


Bollens olika vägar... man kan få den....


...eller  titta efter den....


så kan man jaga den....


....har man otur kan det finnas nät i vägen!


Har man tur har någon fika med sig......

2 kommentarer

anne-lie

15 Feb 2009 19:43

idag såg jag oxå något fint med snön lotta! den smyckades upp med alla goa trionspelare,va fina dom är. vilken tur vi har att de allra goaste i blekinge hamnat i just vår förening! det gör edinskan glad... MÅSTE ta en fika/pratdag snart

Sofie

15 Feb 2009 20:05

Vilka fina kort du tar. Kram Fia

Kommentera

Publiceras ej