Dagjobb

0kommentarer

Idag var det till att stiga upp med tuppen. Jag har jobbat idag, lite ljusare ute än när jag annars brukar jobba. Så har jag upptäckt att man har mera umgänge på arbetet dagtid, så många jag har pratat med idag gör jag inte på en hel månad på natten. Men jag vet inte om jag skulle vilja byt bort mitt nattjobb av den orsaken. Men någon gång ibland kan det ju va kul att se hur det går till på dagen. Jag har monterat ihop mobipen och fixat med pärmar med information ang pennan. Så har jag fixat med lite annat som behövdes.
När jag jobbat färdigt körde jag till Trossö för att hämta min mobil som jag saknat väldigt mycket. När jag ändå var där så kollade jag runt lite i butikerna, oh va mycket snygga kläder. Men jag stålsatte mig och handlade inget. Sedan körde jag hem för att laga mat, gå en runda med hunden, läsa läxa med Linnea och plocka undan lite innan godnatt läsningen för barnbarnen.Sedan kom pappa för att klippa sig, så satt vi och snackade lite och nu sitter jag här. Imorgon blir det me att stiga upp tidigt pappa ska på provtagning vid 8 tiden och sedan ska jag på möte igen med jobbet. Men innan mötet ska Gozzi få sig en långrunda.


Jag är tacksam över;

att jag fått min mobil tillbaka.

att jag hittat mitt körkort som varit borta sedan den 24/12 -08

att Lesly har gjort det bästa av det sämsta. 


Inte en kotte ser man när man är ute och går!!!! Var är alla?

Kommentera

Publiceras ej