Bubbegos och Ölandsmys

3kommentarer

Igår packade Gozzi och jag in oss i bilen för att ta oss till Annelie. Vi skulle fixa lite med staketet till den nya pollen som heter Emil. När vi hade fixat klart så bytte Annelie däck på min bil och jag drog W i mitt senaste loppisfynd, en pulka för 20 kr. Han blev glad och jag var glad. Sedan blev det fika på nybakat Gi- bröd och jättenyttiga sockerkringlor:-) och en stor kopp te. Annelie fixade mat till W men han ville ha Gi-bröd istället.


Emil


Annelie byter däck på min bil och jag blev jätteglad.


W och jag roar oss medans Annelie jobbar och sliter.


Provåk i backen, W var gladare innan åket än efter.

När vi hade fikat och grejat med lite annat så packade vi in oss i Bettan och drog till Öland. Annelie skulle hjälpa mig och flytta lite möbler i min stuga. Vi stannade till i Köpingsvik för att handla korv med bröd som vi skulle grilla när vi burit färdigt. När vi kom fram till stugan så ville W kolla runt lite. Annelie och jag flyttade runt lite inne och sedan bar vi ut en bäddsoffa och lite annat. Tungt som bly var det och vi plumsade i snön och skrattade och armarna blev längre och längre. Men vi bet ihop och skrattade vidare. Medans glöden blev grillklar så tog Annelie en runda med Nikon.


Med bestämda steg tar sig W fram till....... Foto Annelie Törnström)


...mormors hus. Skynda er att öppna....... (Foto Annelie Törnström)


Så här fin var himlen just innan solen gick ner. (Foto Annelie Törnström)


Tack för hjälpen och för en mycket trevlig dag, kväll med dig och W.
Nästa gång sover vi över.......

3 kommentarer

sara

25 Feb 2009 23:08

Tjena Lotta!



Vilka härliga bilder!



Och vad A är händig med att byta däck :)



Kram!

Annelie och Bubben

26 Feb 2009 09:20

Tack själv mamma för en kanondag! Längtar alltid efter att få vara med dig =) Kram kram

Johanna och Stina

26 Feb 2009 16:09

nu så BILDER =) Underbart! Vilken härlig dag!!! Fullt ös medvetslös!!

Kommentera

Publiceras ej