Tillbaka i vardagen

0kommentarer

Efter en härlig helg med solsken, go mat, trevligt sällskap, födelsedagfirande, fotboll och mycket annat så är man då tillbaka i vardagen. Somnade i Linneas säng som klubbad och vakande 07.05 av att de ringde från jobbet, men jag fattade inte så mycket eftersom jag fortsatte att sova. Något hade blivit fel så min snälla arbetskamrat ville bara be mig ringa bokningen på morgonen.  Har suttit mest med en telefonlur i handen, "det är tre före dig i kön" den entonade rösten ekar fortfarande i mitt huvud. Att hitta en lägenhet i denna staden var inte det lättaste om man inte vill bo i Fågelmara förstås och det vill man ju (inte).


Dennis hoppa(des) på många paket i födelsedagspresent

B-rolle är nu en lycklig volvo med dragkrok, nästa måndag ska hela ekipaget till bilbesiktningen för kontroll. Det är hutlöst att det ska kosta 380 kr extra för att slänga ett öga på B-rolles nya del, när man ändå ska dit. Hundra kroner kan jag tycka är ett rimligt pris. Jag håller mina tummar för att allt står rätt till med övriga delar. Men man kan ju aldrig veta, man ser ju inte allt som kan var fel.



Så var det då natten igen och det betyder ju bara en sak för vissa, men långt ifrån alla.
Sov gott!
:-))

Kommentera

Publiceras ej