Regnet det, Eller?

1kommentarer

Vaknade upp till en regnig dag. Gozzi kollade på mig med trött blick, jag gick upp men han ville ligga kvar för att fortsätta sova. Fick locka med hans koppel för att han skulle komma ur sin dvala. När jag väl öppnade dörren ville han tillbaka till sängen igen. Men min tanke var att vi skulle uträtta lite ärenden så det var bara till att lunka ut i bilen. Nu har jag bloggat lite, spelfruarna har fått lite bilder från Trion-Olofström och Dennis har fått lite egna bilder på min blogg. Sabbe drog iväg och köpte lite godis till mig och barnen som vi sitter och mumsar på nu. Tack Sabbe!
Snart är det dax för Gozzi rundan innan jobbet. Sedan är det bara till att kavla upp armarnaq och ge sig till de väntande i stugorna som vill ha vår hjälp.


Har ni sett den nya antennen som de testar på Trossö för att se om de kan få in flera kanaler.


Den fula ankungen


Ole dole doff....Något för Glenn?



Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt

:-))



1 kommentarer

Sabbe

15 Aug 2009 23:21

Tack själv, för god mat och barnpassningen medans jag rejsade iväg till godislandet:) Kram

Kommentera

Publiceras ej