Prison Break

1kommentarer

Ja då har man sett två avsnitt av Prison Break, det första avsnittet och nu då det sista. Men enligt Emmie så är det inte det sista. Önsketänkande möjligtvis från hennes sida. Av alla avsnitt som varit sedan start  2005 så har Emmie missat två.
Goda mackor med sallad och saltkött satt fint medans vi kollade på tv.

Gozzi och jag har varit ute och gått, han har varit så duktig, inte ett enda utfall mot någon annan hanhund, Nikon var med ifall vi hittade något som vi kunde föreviga. Ja, då var det ledigt i två nätter men möterna avlöser varandra både tis och ons. Så är det ju boll igen på onsdag, hemmamatch. Längtar!


En bild från Gozzis och min långpromenad.

Nya Ikea katalogen har kommit och man kan inte sluta att förundras över hur mycket man hittar som man skulle vilja köpa. På framsidan kan man läsa "Vi lever alla lika olika". De har en förmåga att göra förvaringar så att man får plats med hur mycket grejer som helst på en minimal yta. När jag var på Ikea sist, förra veckan, så bara stod den där "soffan" som jag sett framför mig i min inre Ikeakatalog. Röd och stor, massor av plats och alldeles underbar. Trotts att pappa satt i bilen och väntande och räknade minuterna som jag skulle vara borta, satte jag mig ner som om jag hade all tid i världen. Jag lät handen smeka det mjuka tyget och jag blundade lite lätt, hoppades på att när jag öppnade mina ögon igen så var jag hemma och soffan var min. Jag hittade även en bäddsoffa som jag skulle kunna tänka mig, provade den inte för jag hörde min fars otåliga mumlande om var jag hade tagit vägen genom de tjocka väggarna.

Finns trollungar?


Jag har hittat en liten trollunge.


.....och charmtroll.

Ledighet kan inte lagras, bara underhållas.
Så nu vet du det.
:-))



1 kommentarer

Sabbe

18 Aug 2009 09:25

Sikken goding:) Vad är det man brukar säga, lik mamma men söt ändå;)

kram

Kommentera

Publiceras ej