Ölandstur med farsgubben

1kommentarer

Mina ögon ville inte öppna sig idag på morgonen, jag ville bara sova. Men varje dag har en uppgift som ska uppfyllas, min var att göra en rundtur med pappa. Pappa kunde inte bestämma sig om vi skulle köra åt norr eller åt söder. Det blev norr över när han väl hade kommit fram till ett beslut. Så vi körde och körde och körde........kollade lite åt höger och lite åt vänster och så stannade jag ibland för att kissa Gozzi eller rasta Nikon.


Någon har roat sig med att bygga stenfigurer på Ölands västra sida


... så här kan de oxå se ut.....eller......


...bara så här.

I morgon bär det hemåt igen för det ska kollas boll i Olofström, men innan dess ska gräset klippas och W ska få besök.

Snart ska krypa ner i min säng och göra det som jag längtat efter sedan jag öppnade ögonen idag på morgonen. SOVA!!! Kan nästa sätta en krona på att när jag väl kommer dit så är jag nog pigg som en mört.
:-))

1 kommentarer

Emmie

13 Aug 2009 00:08

vilka fina konstverk!

Kommentera

Publiceras ej