Läggdax

1kommentarer

Nu borde jag vara i säng för att sova. Jag vet inte varför tiden är så snabb på kvällen. Varje morgon jag stiger upp så tänker jag att ikväll ska jag lägga mig tidigt. Men eftermiddagen blir till kväll och kvällen till natt innan jag ens hunnit fundera på säng.
Ska bara först!


Började dagen med lite frukost.

Sedan var det möte.


Gozzi fick sig en lite bad-bus-lekstund med Tilly

Så handlade jag lite för att fixa något att äta till Emmie och mig. En pastarätt i ugnen som smakade alldelse underbart.
I morgon är det jobb igen, men innan dess ska jag köra Bettan till läkaren, åka på två möten i stan, kolla fotboll på spjutan och så hoppas jag hinna äta lite oxå.


Att dölja ett hål med en lögn är att ersätta en fläck med ett hål.

Sov gott mina kära läsare.

:-))

1 kommentarer

Anonym

19 Aug 2009 16:49

det där med att lägga sig i tid känner jag alldeles för väl igen. tack ännu en gång för det trevliga besöket!

Kommentera

Publiceras ej