Vårsolen

3kommentarer

Det var med lätta steg jag lämnade min arbetsplats idag efter nio nätters arbete på tolv dygn. Nu är jag ledig tills på söndag och då jobbar jag bara en natt sedan ledig igen.
Sitter i stugan på Egby och summera dagen. har just ätit en pasta sallad med lax och den satt som en smäck. Vilket gott väder vi haft idag, fåglarna har kvittrat o blommorna har mått så gott i vårsolen. Gozzi och jag tog en runda ner till havet för att plocka lite snäckor och leta lita fina stenar till mitt senaste loppisfynd.

Loppisfyndet.....


...blev fin med lite snäckor och stenar.


Det är så mysigt nere vid sjöbodarna, satt en lång stund och bara gjorde just ingenting, Tingeling


Även en torris kan det bli något av.


När solen gav sig av för att väcka andra på vår jord passade vi på att tacka för idag.


Fick solen inget annat för sig så lovade den återkomma i morgon.


I morgon kommer solstrålen W med sin gosiga mamma.

Hjärtligt välkomna!

:-)

3 kommentarer

Tina

02 Apr 2009 07:14

Jaha-den där ena koppen vill jag också låna någon dag!

Kram /Tina

Leonora - The Magic Memories

02 Apr 2009 07:23

Godmorgon :)

allt väl?

Annelie

02 Apr 2009 09:16

Jippi idag kommer vi till dig! Vilka fina kort du tar du är en riktigt duktig fotograf, och det är bra för framtida planer =) Kram kram

Kommentera

Publiceras ej