Väntans tider!

4kommentarer

Här ska det ruvas. Gozzi och jag tittar till knölsvansparet varje dag som både hjälps åt med att hålla äggen med rätt temperatur. Eftersom vi har tänkt följa den här lilla familjen så är det ju bra att de vänjer sig vid att vi vandar där utan att störa. Där ligger även båtar bara ett par meter ifrån deras bo så vi är nog mera ett stillsamt inslag i deras vardag. Idag är ingen bra väder att ligga ute och ruva. Regn och åska bjuder bore på medan jag sitter inne och äter nybakade frallor med ost och lemon curd. Belöningen efter jobbhelgen.
 
Grattis till Emmelie och Danmark för vinsten
i Eurovision song contest 2013.

Jag får kolla in reprisen idag!
 
Hoppas ni haft en bra pingst :-)

4 kommentarer

soffie

19 May 2013 20:38

va kul att följa svanparet så nära ,blir de inte arga på Gozi då de ser han?vilken fin bild på svanen, kramen är han piggare nu? kramen

Eivor

19 May 2013 22:21

Vad spännande att följa dem och tur att de tillåter det. En arg svan är inte att leka med. Men de ser nog att ni är snälla.

Tack för din kommentar. Den där avloppsgrejen är en lång historia som aldrig verkar ta slut.

Men i morgon ska jag ringa de ansvariga innan de går på semester.

Kram

Anonym

19 May 2013 22:43

Villken fin svan. Så spännande och mysigt Gozzi och du har det. Jag hoppas han är bättre.
Nu blir det sängen här.
Natti Natti och goa kramar till er!

TantGlad

19 May 2013 22:46

Råkade trycka i väg från mobilen mitt inlägg För Fort hehe från lilla jag. Aninymt

Kommentera

Publiceras ej