Vänta på mig!

7kommentarer

Nu dundrar våren på i ett rasande tempo, jag försöker hinna med men det är helt omöjligt. På Gozzis morgonrunda som vi nästan går varje dag så stod det helt plötsligt maskrosor som var 20 cm höga, när i hela fridens namn växte de upp!!!??? Bokarna är utslagna före björken....alla vill fram. Det åskade på Öland i torsdags, inte så bra enligt bondepraktikan. Vilket väder vi har, tur det kommit lite regn också.
 
Lika bråttom som våren har denna lilla kryperska.
 
 
Vad är detta?
 
 
Borta!
 
 
Ha en fortsatt fin lördag!
 
:-)

7 kommentarer

Hovdamen

11 May 2013 16:58

Vilka underbara bilder!

Ja nu exploderar det verkligen utomhus o det är bara såååå ljuvligt! Som vi har längtat efter denna grönska.

Kram

Inger Maryissa

11 May 2013 17:08

jag allt grönskar och slår ut i rasande fart nu...nästan lite för fort
Skulle vilja det gick lite långsammare så man fick njuta av detta länge
vilka så ljuvliga bilder du har här
kram och ha en fin fortsatt lördag du också

TantGlad

12 May 2013 07:02

Ja nu går det så fort, att plötsligt så hinner man inte med. Det är ungiofär som en trisslott. PLÖTSLIGT HÄNDER DET *ler*.
Vädret har varit rättså grått här, men i går lördag på eftermiddagen, då sken det upp.
Ha en jättefin söndag nu goa du!
Varma goa kramar från mig!

AnnaKK

12 May 2013 08:37

Ja, vart kom all grönskan ifrån!? Hux-flux var den bara här... 8-)

Jättefin söndagsmorgon här - borde väl gå ut i trädgården nu och "fånga dagen".

Ha det härligt!!! :-)

Soffie

12 May 2013 23:56

Å vahärligabilder, så vackert

Spanaren

13 May 2013 08:17

Så många fina bilder igen ... tack!
Bilden från din 25-åring syns inte?!?!
Inga bilder av de fina maskrosorna heller *ler*
Underbara barn och underbara natur ... tack!
/kram

Anonym

13 May 2013 09:14

Såna ljuvliga bilder!

Jag önskar jag kunde frysa tiden just nu och alltid leva i maj. Folk kanske tror att jag skulle tröttna men det skulle jag *icke*.

Ha en fin ny vecka.
Kram!

Kommentera

Publiceras ej