Valblankett!

1kommentarer

Kvällens informationsmöte och visningsbadrum rätade ut många frågetecken gällande stambytet med början i augusti. Tyvärr så skulle det göras i min lägenhet just när jag har som mest jobbnätter. Men det ska lösa sig på något sätt. Det fanns blankt och matt kakel i slät eller lite vågigt till väggarna. Det matta kaklet var mycket fint. Tror inte allt syns så lätt heller på det matta. Golvklinkers fanns i antracit, brunt, beige och grå. Jag är lite sugen på antracit som är mattsvart, mycket snyggt. Jag tänkte göra ett eget val också för att sätta lite personlig prägel på det hela. Ska åka ner till kakelbutiken nästa vecka för att se vad de kan erbjuda. De som jobbar där är jätteduktiga, jag anlitade dem när vi renoverade kök och badrum i huset. Spännande spännade...fortsättning följer.
Någon detalj i rött kanske skulle passa!
 
 
Regnet blåste bort!
Tackar för det :-)
 

1 kommentarer

S

28 May 2013 04:55

Antracit och ett stänk rött låter superfint! Synd att hantverkarna krockar med din sömn, men du finner väl förhoppningsvis någon lösning.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej